Početak gradnje mosta Drava

Bez autora
Jul 11 2011

Predsjednica Vlade Republike Hrvatske Jadranka Kosor položila je temeljni kamen za izgradnju mosta Drava na autocesti A5 Beli Manastir-Osijek-Svilaj. Taj iznimno važan projekt pridonijeće razvoju ovoga područja, jer će se njegovim završetkom ovaj prostor otvoriti za jačanje turizma i drugih gospodarskih grana. Na ovoj autocesti gradiće se još jedan most, kod Svilaja, te su sve pripremne radnje za taj projekt obavljene. Most Drava, dug 2507 metara, najvažniji je objekt na dionici Beli Manastir-Osijek autoceste A5. Projektiran je kao ovješeni spregnuto čelični sklop na prijelazu preko rijeke Drave i betonska polumontažna konstrukcija. Glavna rasponska konstrukcija mosta duga je 420 metara. Pristupni mostovi, dugi 2087 metara, projektirani su kao dva odvojena mosta. Radovi su vrijedni oko 950 milijuna kuna bez PDV-a, a rok izvođenja je 30 mjeseci.

Početak gradnje mosta DravaPredsjednica Vlade Republike Hrvatske Jadranka Kosor položila je temeljni kamen za izgradnju mosta Drava na autocesti A5 Beli Manastir-Osijek-Svilaj.

Polažući temeljni kamen, Kosor je istaknula kako će taj iznimno važan projekt pridonijeti razvoju ovoga područja, jer će se njegovim završetkom ovaj prostor otvoriti za jačanje turizma i drugih gospodarskih grana. Najavila je kako će se na ovoj autocesti graditi još jedan most, kod Svilaja, te da su sve pripremne radnje za taj projekt obavljene.

Most Drava, dug 2507 metara, najvažniji je objekt na dionici Beli Manastir-Osijek autoceste A5. Projektiran je kao ovješeni spregnuto čelični sklop na prijelazu preko rijeke Drave i betonska polumontažna konstrukcija.

Glavna rasponska konstrukcija mosta duga je 420 metara. Pristupni mostovi, dugi 2087 metara, projektirani su kao dva odvojena mosta. Radovi su vrijedni oko 950 milijuna kuna bez PDV-a, a rok izvođenja je 30 mjeseci.

Financiranje izgradnje mosta osigurano je putem kredita njemačke razvojne banke KfW. Radove izvodi Poslovna udruga, koju čine zagrebački Viadukt - vodeći partner, Osijek-Koteks, Konstruktor-inženjering Split, Skladgradnja-Grup Imotski te Hidroelektra niskogradnja Zagreb.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik